Badania


 

 

 

Badania

W branży, którą się zajmujemy często można natknąć się na sytuacje, kiedy to niepodparte rzetelnymi dowodami informacje podawane są jako fakty. Z tego właśnie powodu, postanowiliśmy upewnić się, że nasze produkty naprawdę działają. Aby oferować produkt, który oprócz świetnego zapachu będzie posiadał zgodne z obietnicą działanie, podjęliśmy współpracę z niezależnymi organizacjami badawczymi i uniwersytetami z całej Europy.

Tam gdzie to tylko było możliwe, poddaliśmy AromaStick® trzem rygorystycznym rodzajom badań: badaniom randomizowanym, badaniom z próbą zerową oraz badaniom na efekt placebo. Miało to na celu zweryfikowanie naszych zapewnień.

Jest nam niezmiernie miło poinformować o tym, że nasze badania zostały zaakceptowane przez szersze grono naukowców i na obecną chwilę sześć z naszych badań zostało opublikowanych w branżowych magazynach akademickich. Oferowane przez nas produkty oraz nasze podejście do nich spotkały się z międzynarodowym uznaniem. W związku z tym zostaliśmy poproszeni o zaprezentowanie wyników naszej pracy na licznych akademickich konferencjach na całym świecie.

Jak widać, naukowe wyjaśnienie działania AromaSticks® oraz badania zmysłu węchu i wpływu zapachów na organizm jest obiektem naszych zainteresowań. Z tego względu jesteśmy zdecydowani na ciągłe inwestowanie w badania i rozwój, aby oferować naszym klientom jak najlepsze produkty.

Poniżej, prezentujemy listę opublikowanych badań:

Wdech świeżego powietrza: Stosowanie AromaStick® przyczynia się do podwyższenia saturacji krwi w tętnicach.

Schneider,R. (2018). Wdech świeżego powietrza: Stosowanie AromaSticks przyczynia się do podwyższenia saturacji krwi w tętnicach. Wyniki podano na podstawie perspektywicznego, kontrolowanego oraz eksperymentalnego badania na osobach zdrowych. Current Respiratory Medicine Reviews ,13, 213-220 Zobacz więcej

Badanie wpływu inhalatora zapachowego (AromaStick®), o specjalnej formule, na zmniejszenie wagi ciała: Przegląd wyników randomizowanych badań na dwóch grupach badanych oraz kontrola ich skuteczności.

Singer, N. &Schneider, R. (2017) Badanie wpływu inhalatora zapachowego, o specjalnej formule, na zmniejszenie wagi ciała: Przegląd wyników randomizowanych badań na dwóch grupach badanych oraz kontrola ich skuteczności. International Journal of Clinical Aromatherapy, 12, 16-24.  Zobacz więcej

Od bólu do przyjemności: Nowo opracowany inhalator na bazie olejków eterycznych (AromaStick®) zmienia dynamikę bólu i pozytywnie wpływa na samopoczucie. Wyniki podano na podstawie dwóch randomizowanych, kontrolowanych i udokumentowanych badań.

 Schneider, R. (2017). Od bólu do przyjemności: Nowo opracowany inhalator na bazie olejków eterycznych (AromaStick) zmienia dynamikę bólu i pozytywnie wpływa na samopoczucie. Wyniki podano na podstawie dwóch randomizowanych, kontrolowanych i udokumentowanych badań. Current Psychopharmacology, 6, 136-147. Zobacz więcej

Istotny wpływ bodźców węchowych dostarczanych przez AromaStick® na zmniejszenie uczucia stresu: Podsumowanie wstępnej części badań mających na celu przetestowanie granic działania.

Singer, N. & Schneider, R. (2017). Istotny wpływ bodźców węchowych dostarczanych przez AromaSticks na zmniejszenie uczucia stresu: Podsumowanie wstępnej części badań mających na celu przetestowanie granic działania. International Journal of Clinical Aromatherapy, 11, 48-58.Zobacz więcej

Bezpośrednie zastosowanie unikalnej kompozycji zapachowej (AromaStick®) przedłuża możliwość skupienia uwagi oraz zwiększa szybkość czytania.

Schneider, R. (2016). Bezpośrednie zastosowanie unikalnej kompozycji zapachowej (AromaStick) przedłuża możliwość skupienia uwagi oraz zwiększa szybkość czytania. Applied Cognitive Psychology, 30, 650-654. Zobacz więcej

Coś jest w powietrzu: Badanie efektywności nowej metody zmniejszania uczucia stresu poprzez wykorzystanie bodźców węchowych (AromaStick®)

Schneider, R. (2016). Coś jest w powietrzu: Badanie efektywności nowej metody zmniejszania uczucia stresu poprzez wykorzystanie bodźców węchowych (AromaStick). Stress & Health, 32, 411-426. Zobacz więcej


To the top
Close